Manipulare marca JurnalTV – Vasile Năstase întruchipează presa germană, Moldova devine stat oligarhic, iar Crimeea mereu a fost pământ rusesc

Opinile evidențiate în acest articol aparțin exclusiv autorului. Aceste opinii nu reflectă pozitia postului Publika TV sau a siteului Publika.MD.

,,Anularea alegerilor pentru funcția de primar al capitalei Republicii Moldova este un semnal prost în perspectiva alegerilor parlamentare din februarie, comentează postul de radio german Deutschlandfunk.” Cam așa începe o știre de azi a propagandiștilor și manipulatorilor de la jurnalTV. Mai departe se vorbește despre oligarhie, proteste, depuneri de flori, poliție și multe alte chestii, care la sigur nu sunt interesante pentru audiența din Germania.

În realitate, toate comentariile, care chipurile aparțin lui Deutschlandfunk, sunt defapt declarațiile făcute de Vasile Năstase, anume din acest motiv nu anexez alte prostii promovate de Jurnal prin acea știre. Nuștiu cum a ajuns el acolo, dar cel mai probabil, nașul de cununie a lui Andrei Năstase, este implicat și aici.

Jurnalist, veteran al mișcării pentru renaștere națională, deputat în primul parlament al Republicii Moldova și toate astea despre Vasile Năstase, însă nici o pomenire despre faptul că acesta mai este fratele lui ,,FINUL” sau despre faptul că știrea făcută de Deutschlandfunk este bazată strict pe cele spuse de Năstase și nicidecum nu reflectă părerea nemților.

Propagandiștii jurnalTV, promovează idei manipulatorii, iar de acest lucru, la sigur nu cunosc jurnaliștii germani, iar dacă totuși s-a ajuns până la ideea că un oarecare Deutschlandfunk vorbește despre oligarhia din Moldova, atunci ar trebui să mai știm că același post de radio, la sfârșitul anului 2017, a publicat o știre unde spunea că Crimeea este a Rusiei, indiferent la faptul că nimeni n-a recunoscut acel referendum ilegal… Adică, PRESA GERMANĂ(cea mai corectă presă-după jurnalTV), spune deschis că referendumul a fost unul democratic, corect și e bine că au murit sute de oameni pentru a apăra Ucraina de contropitorii ruși.

PDM, Moldova, Chisinau, Protest, PAS, PPDA, JurnlaTV, Plahotniuc, Topa, Sandu, Germania
După aceste informații, reiese că, fie Deutschlandfunk publică informații și interviuri pentru bani, adică informațiile nu le aparțin, cum avem declarațiile agresorului Vasile Năstase, fie Deutschlandfunk are legături cu Kremlinul și nu are la inimă activitatea guvernării de la Chișinău, care se îndepărtează de tot ce înseamnă sovietic și se apropie de UE…

Mai departe, cred că ar fi trebuit să amintesc și despre faptul că anume Andrei Năstase, fratele celui care întruchipează PRESA GERMANĂ de la JTV, stătea alături de trimișii Kremlinului, atunci când împreună pregăteau lovitura de stat…

Spre final, consider că presa germană niciodată n-ar vorbi despre oligarhie sau dictatură acolo, unde există partide de opoziție sau presă care critică 24/24 guvernarea… Totodată, alegerile din februarie nicidecum nu pot da un semnal prost, deoarece în ultimii 5 ani, fiecare scrutin electoral este monitorizat de instituții internaționale de profil, ceea ce înseamnă că nu este loc pentru fraudă. Defapt, alegerile care se apropie pot da semnal prost – spre exemplu incompetenților pe care îi reprezintă Vasile Năstase, deoarece ei n-au nici membri, nici viziune de partid și nici măcar încrederea cetățenilor.

  #Pace

Denis Rusu

Denis Rusu

Sunt o persoană obișnuită, cu preocupari sociale și politice. Nu posed nimic ieșit din comun, doar că nu pot accepta unele lucruri, precum manipularea si victimizarile absurde. Poate ca sunt perfecționist, poate ca mai mult echilibrat, dar mereu am a...

Ultimele articole