Scade interesul faţă de Vladimir Voronin ?

Opinile evidențiate în acest articol aparțin exclusiv autorului. Aceste opinii nu reflectă pozitia postului Publika TV sau a siteului Publika.MD.

Căderea PCRM-ului în sondaje se pare că este urmată şi de scăderea interesului cetăţenilor faţă de liderul comuniştilor, Vladimir Voronin. Ieri, în ziua în care simbolul formaţiunii, secera şi ciocanul, au fost interzise prin lege, Voronin a participat la o emisiune TV. În mod firesc, interesul faţă de liderul politic care înregistrează, de obicei, cea mai mare audienţă la emisiunile televizate, urma să fie foarte mare. Surprinzător, însă, numărul telespectatorilor care l-au privit a fost unul relativ modest. Mai mult, discuţiile analiştilor la Fabrika despre soarta PCRM după interzicerea secerei şi ciocanului au stârnit un interes mai mare din partea populaţiei.

Am fost un pic surprins să aflu astăzi audienţele „AGB Nielsen media research” pentru ziua de ieri pe tronsoanele emisiunilor „În Profunzine” de la PRO TV Chişinău şi Fabrika de la Publika TV. Voi porni de la faptul că ieri şi audienţele noastre nu au fost printre cele mai bune, totuşi peste cele înregistrate la emisiunea cu participarea preşedintelui PCRM.

Aseară, emisiunea Fabrika la care au participat în calitate de invitaţi mai mulţi analişti politici a înregistrat următoarele cote de piaţă: urban – 4,2% (În Profunzime3,05%) ; naţional – 3,68% (În Profunzime – 3,12%).

Comentarii