Publika.md +10 ! Ce, cum şi de unde?!

Opinile evidențiate în acest articol aparțin exclusiv autorului. Aceste opinii nu reflectă pozitia postului Publika TV sau a siteului Publika.MD.

Dragi prieteni, vă mulţumesc mult pentru aprecieri şi iar „aprecieri”, pentru că sunteţi alături orice nu s-ar întâmpla :-), pentru că ne accesati, ne monitorizaţi şi suntem mereu pe agenda priorităţilor voastre… Îmi sunteţi dragi şi am o simpatie deosebită faţă de toţi.

Ieri, a mai trecut o lună, şi am publicat iarăşi statistica site-lui www.publika.md pentru luna noiembrie – 363.844 vizitatori unici, potrivit Google Analytics . Mă bucură evoluţia site-ului, pentru că este în plină dezvoltare şi sincer vorbind şi efortul este pe măsura. Orice site creşte atunci când are conţinut şi echipa ştie cum să-l prezinte ca să atragă interes… şi sunt mândră să spun că noi ştim: ce, cum şi de unde ?! …

Îmi pare rău că mulţi nu înteţeg că pentru aceste rezultate se depune o muncă foarte mare, de către o redacţie formată din 13 persoane (Ro+Ru). Publika.md este unicul site de ştiri unde oamenii pot găsi ştiri noi şi actuale zilnic începând cu ora 6:00 şi până la 00:00.

Noi ne-am dorit să ajungem cât mai sus şi mă bucur să văd că ne reuşeşte. Spre exemplu, doar ieri publika.md a avut 27.717 vizitatori unici… şi nu ne vom opri aici.

Sper foarte mult să ajungem să avem în Republica Moldova un instrument de măsurare a traficului online, gen SATI în România, şi atunci se va vedea foarte clar cine are trafic “umflat” şi cine nu. În acest sens, ştiu că este în proces crearea unui instrument de măsurare în Moldova, şi dacă se lansează, publika.md sigur va fi acolo…

De altfel, din start am stabilit să nu facem şmecherii cu traficul: să cumpărăm 100.000 afişări din Asia cu 10$, să implimentăm iFrame-uri (…Viorel ştie de ce 🙂 ), sau alte “chestii”…

De ce nu mai avem butonul trafic.ro pe site? Pentru că are un sistem de operare sub nivelul Google Analytics. De fapt, pe piaţa din  Republica Moldova nimeni nu raportează datele de pe trafic.ro, nemaivorbind de Metrica, Alexa şi oricare altele. Toate agenţiile de publicitate şi clienţii cer date de pe Google Analytics (Vasile salut 🙂 ), iar noi, în ultimele luni, facem publice anume aceste date.

PS. Apropo, foarte curând vom avea nişte suprize interesante si  plăcute pentru “consumatorii” muncii noastre şi sper să fie apreciate şi de “alţi prieteni” de-ai noştri.

Multumesc şi mult succes…

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Comentarii