Cât a costat ABONAMENTUL LUI FILAT pentru JurnalTV, în 2014!

Opinile evidențiate în acest articol aparțin exclusiv autorului. Aceste opinii nu reflectă pozitia postului Publika TV sau a siteului Publika.MD.


Sursa acestui act, a fost preluată de la Sorin Bucătaru de pe pagina Facebook, un fost angajat de la JurnalTV

Este interesant să vezi dintr-o parte cum decurge campania de victimizare a jurnal TV. Formatorii de opinie si presa care incă se mai hranește din banii furați din BEM, continuă sa promoveze ideea precum ca Jurnal TV este supus presiunilor politice. Sunt curios cum ar avea loc aceste presiuni, in condițiile in care Jurnal TV pleacă din SkyTower din cauza unei datorii de aproximativ 3 000 000 de lei, despre care a fost inștiințat de altfel incă din toamna anului 2016. Ca și confirmare a faptului că din timp oamenii Țopilor au pus la punct aceasta campanie de victimizare sunt declarațiile lui Vasile Năstase, care nu știu cum se face ca pe data de 25 noiembrie 2016 anunță că oamenii vor ieși în stradă pentru Jurnal TV, deoarece in curând acesta va fi inchis. Mă rog, pentru cei care se trezesc și se culcă cu Jurnal TV, mutarea dintr-un sediu în altul se numește inchidere.

Dar ca să vedem tabloul întreg, de ce a ajuns această televiziune in incapacitate de plată și de ce datoria catre SkyTower a ajuns tocmai la 3 000 000, trebuie să amintesc ca Vlad Filat a fost condamnat la închisoare și iși ispașește pedeapsa la penetenciarul numarul 13. La fel și Platon este pe acolo. Pentru că activitatea Jurnal TV depindea în mare masură și de banii lui Filat și Platon.

Dovadă în acest sens este și evidența bugetară a televiziunii din anul 2014. Putem vedea deci ce sume de bani a băgat Filat în promovarea sa și a partidului său, la canalul pe care-l deține aliatul său din clanul Lucinschi, fugarul Țopa. Peste un milion de euro (1.085.000) a dat Filat in 2014 Jurnal TV. Banii au fost necesari ca despre Filat si PLDM sa fie făcute reportaje frumoase, a știrilor pozitive și tot ce trebuie pentru un PR pozitiv, care se masoara in % la alegeri. În același timp, același an 2014, partidul lui Sergiu Mocanu, Antimafie, incă prieten cu Țopa, nu a achitat nici un ban pentru același servicii. Cam pe atunci și Renato Usatî a început a procura abonamnete la Jurnal TV. Marturie în acest sens sunt si înregistrările făcute de Ana Ursachi. Legătura între Filat și Țopa s-a confirmat și în data de 15 octombrie 2015, când au avut loc și perchezițiile din casa liderului Liberal Democrat din Moldova Vlad Filat, unde prezența unuia din avocați a pus semne de întrebare, deoarece a venit la locuința din Telecentru cu mașina ce era înregistrată în aceeași localitate relativ mică în care își are reședință și Andrei Nastase, finul de cununie și avocatul lui Victor Țopa – Bad Homburg.

Însă, odată cu arestarea lui Filat si lichidarea BEM, dar si fuga lui Usatîi in Federația Rusă, Țopa a fost nevoit sa acopere singur toate cheltuielile Jurnal TV. Dar singur e greu, pentru că în 2016 Țopa a finanțat organizarea protestelor violente, procurarea sutelor de corturi care au stat goale in PMAN, finanțarea campaniei electorale a Maiei Sandu, finațarea altor surse media care sponsorizau pe facebook orice știre despre Maia Sandu, cum ar fi Agora si Ziarul National.
Deci sume enorme de bani, fapt care a permis ca Jurnal TV să intre in datorii.

Mai pe scurt, fară banii furați de Filat din BEM și din contrabanda, presei libere și îndependente îi vine mai greu să lucreze. E mai greu, dar totuși nu imposibil, pentru că propaganda continuă!

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Comentarii

Chirilov Anatolie

Chirilov Anatolie

Sunt o persoana care iși iubește țara, indiferent de momentele negative care se intâmplă în ea. Iar unele din marele probleme la nivel de țara, apar din cauza informației false aparute in presa de buzunar. De aceea incerc mereu sa aduc la cunostința...

Ultimele articole