Aspiratoarele media și investigația în care este vizat criminalul Usatîi!

Opinile evidențiate în acest articol aparțin exclusiv autorului. Aceste opinii nu reflectă pozitia postului Publika TV sau a siteului Publika.MD.

Acum înțeleg, de ce presa din Moldova cerea libertatea de exprimarea în fața Parlamentului, iar ochii ardeau de culoarea verde, culoarea dolarului. Acest lucru devenind unul și mai evident odată cu investigarea care a fost făcută de organele de drept din Moldova printr-o colaborare internațională în dosarul tentativei de asasinat a bancherului rus, Gherman Gorbunțov.
Acest caz a reconfirmat faptul că banul nu are miros, iar pielicica jurnalistică este una ieftină și de proastă calitate.

Independent.md
Cum este și normal pentru un portal media, site-ul Independent.md a făcut o știre pe acest subiect, unde se vorbea despre noile dovezi în acest caz, doar că această știre a fost ștearsă la scurt timp de pe portalul lor de știri. Motivul este pe cât se poate de simplu, Independent.md a fost cumpărat de Usatîi de la activistul Platformei DA, Alex Cozer.

Jurnal.md
Este un alt portal de știri care se predinte a fi independent și imparțială, unde proprietarul este fugarul Victor Țopa, nașul liderului Platformei DA Andrei Năstase, care a ezitat să scrie despre aceasta investigație unde este vizat omul ce contribuie la bugetul Trustului Media JurnalTV, cu câte 40.000$ lunar pentru promovare imaginei sale. Anume acest Trust Media îi acordă o oră lui Usatîi de emisie directă și nu Maiei Sandu, omul care îi va duce în viitorul Parlament, aceștea suferind o criză de imagine și ajungând la 1% în sondajele realizate de foștii colegi a Maiei Sandu.

Radio Europa Liberă

Și în cele din urmă, portalul de știri care scria despre zecile și sutele de mii de protestatari în timpul prostelor organizate de coaliția PPDA-PAS-PN, dar la care erau prezenți câteva sute de oameni, au dat dovadă iarăși de apartenență politică și au găsit de cuviință să nu scrie despre această investigație, care este una de importanță majoră fiind vizat un lider de partid din Republica Moldova. Radio Europa Liberă fiind mai ușor comparat cu un aspirator de bani , oferiți de UE și de Ambasada SUA în Republica Moldova, decât o promotoare a libertății presei.

Și nu în ultimul rând, ONG-urile Media din Moldova, care încă se hrănesc din miliardul furat și care n-au reacționat nici pînă în momentul de fața la faptul că jurnalista care a scris această știre, a fost dată afară de la Independent.md.
Centrul pentru Jurnalism Independent
Asociaţia Presei Independente
Centrul „Acces-info”
Centrul Tînărului Jurnalist din Moldova
Centrul de Investigaţii Jurnalistice
Comitetul pentru Libertatea Presei
Asociaţia Presei Electronice
Asociaţia Telejurnaliştilor Independenţi
Uniunea Jurnaliştilor din Moldova

Comentarii

Chirilov Anatolie

Chirilov Anatolie

Sunt o persoana care iși iubește țara, indiferent de momentele negative care se intâmplă în ea. Iar unele din marele probleme la nivel de țara, apar din cauza informației false aparute in presa de buzunar. De aceea incerc mereu sa aduc la cunostința...

Ultimele articole