Există vreun taxi cu airbag? Cine verifică taxiurile din Chișinău

Opinile evidențiate în acest articol aparțin exclusiv autorului. Aceste opinii nu reflectă pozitia postului Publika TV sau a siteului Publika.MD.

Este al doilea accident cu taxi, cu morți, în Chișinău, în mai puțin de o săptămână. Și asta nu ridică niciun semn de întrebare? Nu face pe nimeni să se întrebe nimic?
Ok, să zicem ca autobuzele și troleibuzele sunt ale primăriei și că nu au bani să cumpere unele noi, mergem cu ce avem (e soluții sunt și aici). Dar taxiurile sunt private și de asta sunt mai scumpe ca transportul public de stat.

În niciunul din accidentele cu taxi de zilele aceastea nu am văzut airbag-uri declanșate la acele mașini. Și ca să înțelegeți. TOATE Loganurile au airbag. Nu se mai fabrică de mulți, mulți ani mașini fără airbag sau mașini la care să le poți dezactiva aibag-urile măcar.

Iar într-o săptămână, în Chișinău, două persoane au murit și din cauză ca mașinile de taxi nu aveau airbag.

Mai mult, aud povești că mașinile de taxi mai au si centurile tăiate în spate sau chiar în față. Asta deși este obligatoriu pentru oricine să folosească centurile atunci când se află în mașină.

La un moment dat erau oamenii de la ANTA care făceau controale ale taxiurilor. Dar ei controlează doar actele. Eu vreau să știu cine urcă mașina de taxi pe stand să verifice fierul, frânele, inspecția tehnica.

Eu tot nu cred că mașinile de taxi nu au airbag, dar uite-le cum omoară oameni aproape în fiecare zi. Și la fel cum cineva imi comenta pe Facebook, in 2018 mai există mașini fără airbag?
Nu știu, să-mi demonstreze altcineva contrariul.

Comentarii